Wednesday, January 12, 2005

Raison de Vivre.

Steve:
Ben s'alors, tu ne m'aime pas. D'accord ( mais je ne sais pas si tu ne m'aime pas, je pense que tu ne m'aime pas...)mais je t'ame plus que j'aime...je ne sais pas quoi...je t'aime plus que tous les hommes et les femmes que habitent le monde...
Je t'aime!!! Et je ne peux dire plus.
A bientot mon petit bébé de ciel!!!!
Au revoir, je t'aime oui oui, c'est vrai.

Translation:

Ok then, you don't love me. Allright ( altough I don't know if you don't love me, I think you don't) but I love you more than I love...I don't know what... i love you more than all the men and women which live in the world...
I love you!!! And I can't say more.
Later my little sky-baby!!!
Bye, I love you, yes yes, it's true.

Kisses and love,
Gaia

2 comments:

Anonymous said...

to say that it includes everyone in the world has some risks...

Mynna said...

I actually didn't get the meaning of your comment love...dare to explain? kisses